کیف و کفش ترند سال۱۴۰۲

 

کیف و کفش ترند سال 1402

عید نزدیک است و همه به دنبال ست لباس و مد هستند. باز هم سال نو و لباس نو. ست لباس و مد از اهمیت زیادی برخوردار است اما ما میخواهیم به نقد ست کیف و کفش برند سال 1402 بپردازیم. 

رنگ یکی  از اولویت های مهم تو ست کردن کیف و کفش هست. معمولا ما سعی می کنیم دقیقا از کیف و کفش یک رنگ و یکسان استفاده کنیم در حالی که همیشه اینطور نیست . میتونیم با رنگ هایی که تو یه تناژ رنگی هستن هم یک ست کامل داشت . به طور مثال اگه از کیف آبی استفاده می کنید ، می تونید از کفش تو رنگ های سرمه ای ، کاربنی و … استفاده نمایید . یا یک کیف رنگ سفید با کفش هایی که مقداری تناژ رنگ سفید داشته باشه به راحتی قابل ست کردنه .

گاها پیش میاد که شما کیف و کفش از یک تناژ رنگ ندارید ؛ به طور مثال اگه مانتو طوسی استفاده میکنید و یک کفش سرمه ای دارید که میخواید تو استایل خودتون ازش استفاده کنید بهترین انتخاب داشتن یک کیف رنگ سفید یا رنگ مشکی هست.

 

کیف خاص لیان چرم یلسان

کیف خاص لیان چرم یلسان

 

کیف دوشی دلسا

ست کیف و کفش 

آیا دوست دارید که در سال جدید ست لباس خود را با ست کیف و کفش تکمیل کنید؟.. چه ستهایی را مد نظر دارید؟.. اگر میخواهید از کیف و کفش برند امسال مطلع شوید به راهنمای یلسان مد توجه کنید: 

ست کیف و کفش چرم 

ست چرم همیشه و همه جا بهترین انتخاب است که میتواند اصالت و زیبایی یک استایل را به رخ بکشد. 

کیف دوشی دلسا

ست کیف و کفش طرح دار 

ستهایی که  طرح مشابه دارند و میتواند نقش و نگار آنها، ست بودنشان را حدس زد، یک استایل بینظیر را برای شما به ارمغان میآورند.

 

ست کیف و کفش طرح دار 

ست کیف و کفش مجلسی 

کیف و کفش برند مجلسی میتواند به کیفیت استایل شما بیافزایند و یک پوشش بیهمتا را برایتان رقم بزنند. 

 

ست کیف و کفش مجلسی 

️ایده های جذاب تو ست کردن کیف و کفش

    شما می توانید کیف و کفش خودتون رو با رنگ شلوار هم ست کنید ؛ به طور مثال کیف رنگ سفید با شلوار سفید یا شلوار مشکی همراه کیف مشکی جذاب هست

    کیف و کفش خودتون رو می توانید با دستمال گردن یا با یقه لباستون ست کنید . با این روش خیلی خاص تر از بقیه به نظر می رسید .

    سعی کنید جنس کیف و کفشتون با همدیگه یکی باشه .اینطور نباشه که تو فصل تابستون کفش صندل بپوشید و از کیف بافت استفاده کنید .

    سعی کنید تا جای ممکن کیف و کفشتون با لباس هاتون همرنگ نباشه . مثلا اگه لباس هاتون چرمیه از کیف و کفش چرم سعی کنید استفاده نکنید و جنس متفاوتی استفاده بشه.

    سعی کنید از کیف های سایز بزرگ ، تو موقعیت های روزمره خودتون استفاده کنید. کیف های بزرگ مناسب ملاقات و مراسمهای رسمی نیستن .

    سعی کنید کفش ست کیفتون رو تو موقعیت های مناسب استفاده کنید ؛ به طور مثال کفش های ورنی و براق برای مهمونی شبانه مناسبه یا کفش چرم مات و نیم مات برای ملاقات های رسمی و نیمه رسمی مناسب هستن . کتونی یا کفش های پیاده روی برای موقعیت های روزمره بیشتر مناسبه .

    رنگ های پاستلی جذاب رو تو استایل کیف و کفشتون بیشتر استفاده کنید . ترکیب کفش ساده با کیف های مجلسی ترند این روزهای دنیای مد هستش و توجه به رنگ پاستلی تو این ترکیب میتونه استایل فوق العاده جذابی براتون داشته باشه.

    کیف و کفش های رنگ تیره رو می توانید تو هر مراسم یا موقعیتی استفاده کنید .

از آنجایی که هدف ما در این مقاله مطرح کردن ست کیف و کفش برند سال 1402 بود از ست کیف و کفش اسپرت صحبت نکریم. امیدواریم سال جدید برایتان خاص و زیبا رقم بخورد.