یک استایل شیک اداری با کیف و کفش ست

متریال چرمی که برای دوخت کیف و کفش به کار می‌رود، می‌تواند یکی از شیک‌ترین لوازم مصرفی را تولید کند. همچنین انتخاب کیف و کفش ست که از چرم تهیه می‌شود، به ظاهر و استایل افراد جذابیت خاصی می‌بخشد. در همین راستا همواره انواع مختلفی از کیف و کفش‌های چرم در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون برای خانم‌ها و آقایان تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تنوع این محصولات سبب گردیده بتوان از این دو عنصر پوشیدنی در موقعیت‌ها و مکان‌های رسمی، اداری و مهمانی‌ها استفاده نمود. اگر شما هم از طرفداران استفاده از کیف و کفش چرم ست هستید، حتماً این مطلب را دنبال کنید.

 

خرید ست کیف و کفش چرم از سایت یلسان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

 

 

استایل اداری شیک

امروزه اکثر افراد زمان زیادی را در محل کار سپری می‌کنند یا برای انجام امور اداری مجبور هستند به ادارات بسیاری مراجعه نمایند. از این‌رو ترجیح می‌دهند از یک استایل رسمی در پوشش خود استفاده کنند. به طورکلی استایل اداری سبک خاصی در پوشش است که به ظاهر افراد آراستگی و نظم مشخصی می‌بخشد. به همین جهت فاکتورهای مختلفی در شیک بودن استایل اداری موثر بوده که یکی از آنها استفاده از کیف و کفش ست از جنس چرم است. البته برای زیبایی بیشتر ظاهر، هنگام تهیه این دو وسیله باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

  • استفاده از چرم کامل به دلیل مقاومت، دوام، طول عمر بالا، کیفیت و زیبایی ظاهر؛
  • توجه به نخ‌های استفاده شده، تمیزی در دوخت و کیفیت آن‌ها؛
  • توجه به کیفیت رنگ، طرح یراق آلات و اتصالاتی که برای کیف کفش مورد نظر استفاده شده؛
  • انتخاب رنگ کیف و کفش، تطبیق آن با سلیقه، محل استفاده و هماهنگی با سایر لباس‌ها؛
  • برخورداری از ضمانت‌نامه و ماندگاری اصالت کالا؛
  • امکان ست کردن با رنگ‌های مختلف سایر لباس‌ها؛
  • انتخاب رنگ‌های تیره، طرح‌های ساده برای موقعیت‌های رسمی و اداری؛
  • توجه به روش دباغی چرم؛

البته لازم به ذکر است کفشی و کیف‌هایی که به روش گیاهی دباغی شده‌اند از ضخامت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

 

ست کیف و کفش ست

 

ویژگی های تیپ رسمی

برای بیان این مطلب بهتر است استایل رسمی خانم‌ها و آقایان را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

استایل رسمی آقایان

کیف و کفش رسمی مردانه: یکی از مهم‌ترین وسایلی که می‌تواند استایل شما را بسیار رسمی و شیک جلوه دهد، انتخاب کیف و کفش چرم ست بوده به طوری‌که با لباس‌های دیگر نیز هماهنگ باشد. از بین تمامی متریال‌های موجود در بازار، کفش چرم که از لحاظ رنگ و طرح می‌تواند با کمربند و کیف دستی به راحتی ست شود و ظاهری منحصر به فرد را به وجود ‌آورد. همچنین هر چقدر که کیف و کفش انتخاب شده ساده‌تر باشد زیبایی آن بیشتر نمایان می‌گردد.

کت و شلوار: انتخاب سایز و رنگ مناسب، هماهنگی با سایر لباس‌ها، خوش فرم بودن کت، توجه به حالت رسمی و اسپرت کت در موقعیت‌های مخصوص، از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از دیگر مواردی که باید در انتخاب کت رعایت نمایید عبارت است از:

  • هنگام پوشیدن آن باید توجه کنید که افراد کوتاه قد بهتر است از کت‌های دو دکمه و افراد بلند قد از کت‌های سه دکمه استفاده کنند.
  • هیچگاه نباید دکمه پایین کت را ببندید.
  • کسانی که اندام پری دارند بهتر است کت‌هایی را انتخاب کنند که پشت آن‌ها برشی کوچک برای بهتر ایستادن داشته باشد.
  • آستین کت باید یک سانت از آستین پیراهن بالاتر قرار بگیرد.
  • سرشانه‌ها باید سایز مناسبی داشته باشند و بدون هرگونه افتادگی و کشش در هنگام استفاده قرار بگیرند.

پیراهن مردانه: برای استایل‌های رسمی باید حتماً پیراهن کلاسیک ساده بدون طرح با رنگ‌های سفید، آبی روشن و… متناسب با رنگ کت، انتخاب نمایید.

ساعت: ساعتی با بندهای فلزی و استیل که اندازه آن متناسب مچ دست باشد، ظاهری زیبا  به استایل رسمی می‌بخشد.

اکسسوری ها: وسایل زینتی مانند دستبند مردانه، خودنویس، دستمال جیب و کراوات درصورتی‌که از لحاظ رنگ و طرح متناسب با لباس و کیف و کفش چرم ست انتخابی باشند، می‌توانند در ظاهر شما جذابیت خاصی ایجاد کنند.

استایل رسمی خانم ها

لباس فرم اداری: لباس فرمی که برای خانم‌ها در محیط اداری استفاده می‌شود تاثیر بسیاری در جذابیت استایل آنها دارد. فیت بودن لباس با فرم بدن، انتخاب سایز مناسب، تمیزی و ظرافت دوخت، طراحی و برش‌های زیبا، استفاده از دکمه‌های سرآستین و دوخت‌های برجسته از نکاتی است که در هنگام انتخاب این لباس باید با آن توجه نمود.

ساعت مچی: استفاده از ساعت مچی شیک، ساده با سبک کلاسیک، همراه با بند چرمی که بتوان آن را با سایر اکسسوری‌ها مانند دستبند و انگشتر ست نمود، ظاهر بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد.

 

ست کیف و کفش چرم

 

تیپ اداری شیک

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند استایل اداری بانوان را بسیار زیبا نشان دهد، کیف و کفش ست از متریال چرم است. از آنجایی که کیف و کفش چرم در مدل‌ها و طرح‌های متنوع وجود دارد هنگام انتخاب آن ها گزینه‌های زیادی را پیش روی خود خواهید داشت و به راحتی می‌توانید رنگ آن را با سایر لباس‌های خود هماهنگ کنید. همچنین اگر کفش چرمی پاشنه‌دار را برای خود انتخاب کنید  ابهت استایل شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

استفاده از کیف و کفش چرم ست

برای اینکه بتوانید کیف و کفش چرم را با دیگر ست کنید باید به نکات مهمی توجه نمایید که در ادامه به بررسی آن ها می‌پردازیم.

  • هماهنگ بودن رنگ کیف و کفش یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.
  • رنگ کیف و کفش‌ باید با رنگ پوست و سایر لباس‌ها نیز هماهنگ باشد. به طور مثال افرادی که رنگ پوست تیره‌ای دارند بهتر است که از ست‌های تیره‌تر استفاده کنند.
  • یکسان بودن جنس و طرح کیف و کفش چرم ست با یکدیگر یکی دیگر از انتخاب آن‌ها محسوب می‌شود.
  • تناسب کیف و کفش با فصلی که در آن قرار دارید از نکات مهم ست کردن آن‌ها با یکدیگر است.

 

ست کیف و کفش چرم

 

کلام پایانی

به طور کلی متریال چرم که در تولید کیف کفش استفاده می‌شود بسیار شیک و جذاب بوده و استفاده از آن در تیپ اداری و رسمی استایل خاصی را در افراد  به وجود می‌آورد. البته این نکته را باید در نظر بگیرید که مرغوبیت کیف و کفش خریداری شده، در جذابیت و شیک بودن ظاهر تاثیر بسیاری دارد. به همین دلیل خرید از فروشگاه معتبری که محصولات آن علاوه بر قیمت مناسب از  کیفیت بالایی برخوردار باشند بسیار حائز اهمیت است.